پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215350
نفت منحل مي شود، ملوان مي ماند
تاریخ انتشار : 1395/04/08 19:19:17
نمایش : 1283
نماينده بندرانزلي از جلسه‌اي خبر داد که دقايقي پيش با حضور وي، وزير ورزش، رئيس فدراسيون فوتبال، مسئولان تيم نفت و ... برگزار شد و در آن مقرر شد تا بحث انحلال باشگاه نفت در دستور کار قرار گيرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار حسن خسته‌بند پس از جلسه اي که در وزارت ورزش تشکيل شد به خبرنگار ما گفت: اکنون جلسه‌اي با حضور آقاي گودرزي، دکتر سجادي، آقاي تاج، دکتر نجفي استاندار گيلان، رئيس مجمع نمايندگان استان گيلان، دست‌اندرکاران تيم نفت و مسئولان اين باشگاه به همراه آقاي رضائيان مديرعامل ملوان و تني چند از نماينده هاي شهرستان هاي گيلان در مجلس شوراي اسلامي همچون دکتر جمالي نماينده رودبار و دکتر عباسي نماينده رودسر در وزارت ورزش برگزار کرديم.

وي ادامه داد: در جلسه برگزار شده به جمع بندي رسيديم که با توجه به اعلام نظر صريح وزارت نفت مبني بر عدم تمايل به تيم‌داري و همين طور تاييد دکتر گودرزي موضوع انحلال اين تيم در دستور کار قرار گيرد تا مراحل انحلال تيم نفت‌تهران به زودي انجام شود.

نماينده بندرانزلي ادامه داد: اين موضوع در حالي اتفاق مي افتد که مسئولان وزارت نفت عنوان کردند که تمايلي به تيم داري ندارند بنابراين با انحلال تيم نفت مطابق با قانون ملوان به صورت خودکار به جمع تيم هاي ليگ‌برتري اضافه مي شود و در اين ميان هم قانون رعايت شده و هم موضوعي براي غيرقانوني و يا غيراخلاقي بودن اين موضوع وجود نخواهد داشت.

خسته‌بند در رابطه با طلب مربوط به بازيکنان تيم نفت گفت: پس از به جريان افتادن انحلال تيم نفت مطابق با قانون اين موضوع نيز در دستور کار قرار مي گيرد. آقاي وزير پيشنهاداتي دادند تا هرچه سريع تر مطالبات مربوط به بازيکنان تيم نفت تسويه شود.

وي در رابطه با انتقال اين تيم به شرکت بهنام پيشروي کيش نيز گفت: پس از صحبت در اين رابطه و حضور مسئولان تيم نفت در اين جلسه مشخص شد که انتقال نفت به بهنام پيشرو صددرصد نبوده و اتفاقي در اين رابطه نيفتاده بود. بنده در اين باره با آقاي تاج نيز صحبت کردم.

خسته‌بند در پايان گفت: لازم مي دانم از مساعدت و لطف آقاي دکتر گودرزي وزير محترم ورزش تشکر کنم که پذيراي اين جلسه بود، علاوه بر ايشان بايد از استاندار محترم که در يک روز کاري براي مردم استانشان اهميت قائل شدند و وقت گذاشتند تشکر کنم و ممنون همه نمايندگان، رئيس فدراسيون فوتبال و مسئولان تيم نفت هستم که لطف کردند و در اين جلسه حضور به هم رساندند.

منبع:ورزش3

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html